torsdag den 24. maj 2012

Nyt grej og ny toning!

Jeg har endelig modtaget min Octagon softbox fra Photoflash - og hold da op! Den er fandme lækker :D Derudover havde jeg et noget turbulent problem med GLS da de åbenbart har mistet den første pakke jeg fik bestilt. Så lige nu svæver der en af samme model rundt i deres ***** system.

MEN - jeg vil lige rose Anders fra Photoflash for en virkelig god service. Da jeg ikke havde modtaget noget var han meget hjælpsom og uden spørgsmål sendte han bare endnu en octabox afsted til mig, da jeg jo sagde jeg ikke havde modtaget den første. Og hele vejen igennem forløbet har han været god til at vejlede og hjælpe - KÆMPE kadeau til photoflash. Hvis i engang skal købe noget udstyr så køb derfra :)

Og nu til det sjove, jeg har lige fået testet den til på min kære søster og her er resultatet.



I samme omgang har jeg arbejdet en del med min toning og efterredigering. Her har jeg forsøgt at holde det så naturligt som muligt og jeg synes faktisk det holder 100%!

lys setup'et ser sådan her ud med en 60x60 softboks i venstre og min nye octabox 95cm til højre: