torsdag den 12. april 2012

Snart weekend!

Fredag d.13 - åh oh..



De to nyeste portrætter af mig selv. Jeg arbejder i øjeblikket meget med at finjustere min toning, jeg kan ikke helt ramme den toning jeg vil have, hvilket irriterer mig grænseløst. Men det er kun en ting at gøre; blive ved, blive ved, blive ved.... De er iøvrigt taget med 50mm f/1.8, speedlight igennem softboks ca 45 grader fra motivet og så hævet en smule. ISO 100, F/2.5, 1/200

Og der sker en masse i fremtiden: Portrætfotografering i weekenden, Samtale med Musikhuzet, Koncertfotografering i starten af Maj og en Konfirmations fotografering i Maj.

Derudover faldt jeg lige over denne blog:

http://celebritycameraclub.tumblr.com/

Det er celebrities med kameraer, ret cool. Poster lige lidt billeder fra den også:






NÅ ja, og så har jeg lige bestilt en 110cm guld/sølv reflektor samt ekstra ram til min iMac. Så jeg nu har 8gb ram - glæder mig til at mærke forskellen i specielt billed/video redigering. Synes jeg får badebolden lidt for ofte i forhold til hvad jeg synes der er irriterende for mit workflow.

GOD WEEKEND!