søndag den 15. april 2012

Nye portrætter

I denne weekend fik vi besøg af Christoffer, Charlotte og Elisabeth. Jeg har spurgt dem om de ikke ville få taget lidt billeder, hvilket de takkede ja til. Derudover fik jeg også et par skud af min søde kæreste som gerne ville stille op til lidt billeder - hvilket jeg selvfølgelig er glad for :)

I kan se dem alle lige her: http://jimmibonielsen.dk/portraits

Skudt med min 50mm f/1.8 og 85mm f/1.8 - jeg har nu bestemt mig for at gå all in på primes (objektiver med en fast brændevidde) de ér altså bare det skarpere! Alle sammen med flash igennem softboks på stativ.

Synes selv de blev ret fede!

Derudover har jeg netop købt mig 4 stk Eneloop Sanyo AA batterier til min flash. De skulle eftersigende være the shit :) Så fik jeg også mig en reflektor guld/sølv på 110cm - den glæder jeg mig til at få prøvet af.  Og så som det sidste, 8gb ram til min iMac, så nu spinner den som en mis igen - dejligt lækker og flydende når jeg arbejder med tunge billedfiler.