torsdag den 14. marts 2013

Transport

Det slår mig tit hvor meget tid man egentligt bruger på offentlig transport. Bare det at man står og venter i 10 minutter frem og tilbage på bussen. Man er desværre nødt til at komme lidt før her på Bornholm, da busserne ikke altid er lige punktlige. Det bliver lige pludselig til 1 time og 40 minutter på en uge!?

Og i dag valgte jeg så at tage mit kamera med på min vej ud til mit praktiksted. Hvis i bare vidste hvor mange timer jeg har stået ved det stoppested og ventet på bussen.. Spild af tid! Glæder mig til sommeren for alvor kommer og cyklen kan tages i brug..








og til sidst et billede sat sammen af omkring 30 billeder. Dog fik jeg taget dem med f/4 og skulle have kastet den ned på 1.4 for at få den endnu federe dof når jeg benytter brenizer metoden..