torsdag den 3. januar 2013

Projekt 52 - Uge 1

Ja nu er jeg også selv kommet med på moden.... Jeg har tænkt mig og få lavet ét billede om ugen i et helt år. Dvs 52 billeder! Dette er til dels for at komme lidt tilbage on track, og få mig selv motiveret til at få produceret nogen fede billeder. Til sidst skal de ind i en form for kollage og jeg vil næste år kunne se tilbage på året med 52 billeder. JEG GLÆDER MIG! Vil starte denne uge så vær klar til at følge med.

Jeg vil løbende ligge dem op på bloggen og lave en serie på min hjemmeside.

Her kommer mit første bidrag. Det er min søde kæreste som har været model, og de 3 billeder skulle egentligt hænge sammen som en serie. Feel free to comment :-)

1/52






Alle billeder er skudt med 5D mark II, 85mm f/1.8 og en Speedlight 430 EXII på en octabox skråt oppe fra.