mandag den 14. maj 2012

Koncert, Konfirmation + nyt grej

Så er der lidt nyt fra mig af:

Weekenden har stået i konfirmationens tegn, hvor jeg har været til konfirmation som jeg selvfølgelig har fået en masse billeder af. De vil komme op løbende som jeg får redigeret dem.

Derudover har jeg fået bestilt noget mere lys. En yongnuo 460, en octabox med tilhørende stativ samt bracket. Jeg smider lige lidt billeder op af det når jeg har modtaget det. Og så har jeg skrevet mig op til et Canon 5D mark II - kan næsten ikke vente med at få fat i et!

Her til sidst får i lige lidt billeder fra en koncert jeg var med til for ca 2 uger siden. Det var Nanna Schou med tilhørende band. Jeg er bare overhovedet ikke tilfreds med min iso performance på mit 550D, det var virkelig svært at få nogen fede billeder men synes nu alligevel resultatet er blevet "okay" - jeg er bare ikke 100% tilfreds.