søndag den 20. maj 2012

Dialogin fotokonkurrence!

For lidt siden deltog jeg i en fotokonkurrence fra Dialogin, som handlede om at vise københavn gennem (min) optik. Til denne, valgte jeg at deltage med min serie "Puls" (Link) som netop omhandlede lige præcis det emne. Jeg deltog faktisk en smule for sjov, idet jeg ikke anede hvad det gik ud på og handlede en smule spontant.

Men til mit held, er min serie på 3 billeder valgt ud, sammen med 20 andre til at blive vist på Verdenskulturcenteret i københavn d.29 Maj. Vi modtager så en præmie af en art, og vi får trykket vores billeder i 2 forskellige kataloger som er sponsoreret af Normreklame og Skilte (APS). Det er for fedt at man endelig ser noget af ens arbejde blive til noget. Jeg tager det som et kæmpe klap på skulderen og jeg kan ikke vente til d.29 Maj hvor ferniseringen bliver afholdt. De kan så ses de næste 3 dage i centeret og derefter i Dialog  Forums egne lokaler i det indre københavn.

De 3 billeder jeg sendte ind kan i lige få her: