tirsdag den 24. april 2012

Familie portræt

Hello!

Det er desværre et par dage siden jeg sidst opdaterede bloggen men har haft en smule travlt. Der var familie fødselsdag i weekenden så jeg måtte lige tage et par billeder af mine 2 kusiner samt min fætter joakim :) Sidder i øjeblikket med resten af billederne og laver dem færdige.. Alle er skudt med 85mm f/1.8 og 550D'eren - flash gennem softboks.





Derudover håber jeg på snarrest at blive tilknyttet fotograf for musikhuzet her på bornholm (frivillig) tror helt sikkert det vil kunne give mig en masser erfaring samtidigt med at jeg støtter det bornholmske samfund.

jeg har bestemt mig for at spare op til et 5D mark II og så skal jeg have fat i en ekstra speedlight med dertilhørende softboks, octa eller grid. Ved ikke lige hvad jeg skal vælge men det må vi se. Ville elske at kunne oplyse mine portrætbilleder ordentligt!

... og nå ja, så har jeg lavet mine første betalte opgaver! Eller.. det er dog nogen billeder til min kærestes familie, men alligevel :D