søndag den 26. februar 2012

VELKOMMEN

Hej og velkommen til!

Idéen med denne blog er så jeg løbende har et sted at smide mine billeder op (indtil jeg får lavet mig en portfolio hjemmeside). I mellemtiden vil i kunne se mine billeder hér, og læse lidt om min verden inden for fotografering.

Det første billede jeg vil poste er et af mine første portrætter. Det er min søde kæreste Sannie som har lagt ansigt til - hvor jeg forsøgte mig med high key fotografering. Jeg er selv blevet rigtigt glad for billederne! De er begge skudt med mit Canon 550D, indbygget flash som er bouncet i hvidt loft (ved hjælp af hvidt stykke papir) samt Canons 50mm f/1.8 aka the nifty fifty. 


Dernæst har jeg lagt lidt billeder op fra en gå tur rundt i kbh centrum hvor jeg forsøgte at fange travlheden i det flotte morgenlys! De er til gengæld taget med mit Tamron 17-50 f/2.8 - også et lækkert objektiv til prisen!



SÆT IGANG